הצטרפות למועדון HIT

כדי להינות משירותי רשת HIT international עליכם להירשם כחברי מועדון ולהנפיק כרטיס חבר. רק חברי מועדון יכולים להיכנס למאגר הנתונים המאובטח אצלנו באתר ולראות את פרטיהם האישיים של המארחים ברשת האירוח שלנו ואת דרכי יצירת הקשר איתם. שימו לב שבבואכם להתארח בבתים של מארחי HIT או לקבל הנחות מספקי השירותים שלנו, יהיה עליכם להציג תצלום מסך של כרטיס החבר האישי שלכם.
 
החברות ברשת
 HIT international תאפשר לכם לינה  בחינם(או במחיר סמלי, לכיסוי הוצאות) בבתיהם של אנשים פרטיים בכל רחבי העולם, כמו גם אפשרויות לימי טיול, הצעות עבודה, מקומות לעשות בהם שבתות וחגים, הנחות באטרקציות תיירותיות, אפשרויות שונות להתנדבות ועוד. מדובר בחוויות ייחודיות ואותנטיות כמו גם בחיסכון כספי של מאות דולרים במהלך הטיול. ההצטרפות נעשית אונליין כאן באתר והיא, לפחות כרגע, בחינם.

למה להצטרף כחברי מועדון HIT?


שירותי רשת HIT international תוכננו במיוחד לפי צורכיהם של המטיילים הישראלים ברחבי העולם:

1. אין כרגע שום עלות וההצטרפות למועדון החברים של
HIT היא בחינם!

2. החברות במועדון HIT תעניק לכם הנחות בכמה מחנויות הטיולים המובילות בישראל, כך שתוכלו להתחיל לחסוך אפילו לפני שהגעתם לנתב"ג.

3. החברות במועדון HIT תעניק לכם אפשרויות לינה מגוונות באלפי בתים של אנשים פרטיים ברחבי העולם, בחינם, או תמורת סכום סמלי בלבד – לכיסוי הוצאות. מעבר לחיסכון בלינה יעניקו לכם רבים ממארחי הרשת שלנו חוויה ביתית, אמיתית ואותנטית, שלא תמצאו במסלולי התיירות הרגילים. כרטיס החבר יעניק לכם, בנוסף, גם הנחות משמעותיות במגוון אתרי לינה מסחריים (מלונות, אכסניות, מוטלים, קמפינג וכו'). 
שימו לב: על מנת להגיע אל פרטי ההתקשרות של המארחים באוסטרליה, ניו זילנד ופיג'י יהיה עליכם לרכוש חבילת אירוח רלוונטית לאותה מדינה.

4. החברות במועדון HIT תעניק לכם הנחות משמעותיות במגוון אטרקציות תיירותיות (צניחה חופשית, באנג'י, ראפטינג, שחייה עם דולפינים ועוד) במקומות רבים מסביב לעולם, כמו גם טיולי-יום, הצעות עבודה, אפשרויות שונות להתנדבות, מקומות לעשות בהם שבתות וחגים ועוד. שימו לב: באוסטרליה, ניו זילנד ופיג'י ניתן לקבל את הנחות השונות רק לאחר שנרכשה חבילת אירוח רלוונטית לאותה המדינה.

איך מצטרפים כחברי מועדון HIT?

כל תהליך ההצטרפות למועדון והפקת כרטיס החבר נעשה כאן באתר.

בשלב הראשון, תתבקשו למלא מספר פרטים אישיים וכן לצרף תמונת פספורט עדכנית.

בשלב השני תנפיקו את כרטיס החבר שלכם. אחרי שהונפק, הכרטיס שלכם נמצא אצלנו באתר וע"מ להגיע אליו לחצו על "הפרטים שלי" כשאתם בתוך "שם המשתמש" שלכם. יש גם אפשרות לערוך את כרטיס החבר שלכם בלחיצה על "עריכת פרופיל". אין צורך להדפיס את הכרטיס – מספיק לעשות לו "תצלום מסך" בנייד.

בשלב זה, הגישה אל מאגר המארחים והשירותים השונים אותם אנחנו מציעים בכל מדינות העולם – היא בחינם. למעט ניו-זילנד אוסטרליה ופיג'י, שם פריסת המארחים שלנו היא רחבה מאוד, ובהן תצטרכו לרכוש, דרך האתר, חבילת אירוח מתאימה, ע"מ להשתמש בשירותי הרשת שלנו.

מועדון HIT כללי החברות

רשתHIT international  מבהירה בזאת שכאשר אתם מצטרפים כחברי מועדון אתם מסכימים על כך ש:

1. כרטיס חבר המועדון הוא אישילשימוש פרטי בלבד ובתוקף לשנה אחת מיום ההוצאה (בתום שנת החברות תהיה אפשרות להאריך את התוקף). כל מי שרוצה להשתמש בשירותי רשת האירוח שלנו צריך להצטרף כחבר מועדון ובמידת הצורך, גם לקנות חבילת אירוח רלוונטית (ניו זילנד, אוסטרליה ופיג'י). ילדים מתחת לגיל 13 לא צריכים להצטרף כחברי מועדון ו/או לקנות חבילת אירוח. כרטיס החבר שלך (נמצא אצלנו באתר) אינו ניתן להעברה, אינו ניתן להחזרה או להחלפה ואיננו בתוקף ללא תמונת פספורט שלך.

2. עליך להראות את כרטיס החבר שלך לכל מארח ברשת HIT אצלו קבעת להתארח ולכל חברה או ספק שירותים על מנת לקבל את ההנחות או ההטבות שהם מציעים. התשלום לשימוש בשירותי רשת האירוח שלנו (במידה וקיים) הוא לאדם. אין מחיר מיוחד לזוגות, משפחות או קבוצות.

3. החברות במועדון HIT לא מבטיחה לך מיטה אצל אף מארח. המארחים הם אנשים פרטיים וזכותם לסרב לבקשות אירוח ללא כל צורך במתן הסברים כאלו או אחרים. החברות במועדון לא נותנת לך לגיטימציה לעשות ככל העולה על רוחך בביתם של מארחיך. חשוב לזכור שרשת HIT international  מבוססת על רצון טוב ואמון הדדי בין אנשים – מארחים ומתארחים כאחד, ויש לעשות הכל כדי לשמור על כך.

4. אם רשת HIT international תקבל תלונות ממארחים על התנהגות גסה ובלתי מקובלת של מי מחברי המועדון, אותם חברים יורחקו לאלתר מהשימוש ברשת, ותחסם בפניהם הכניסה אל מאגר המידע. אם אותם חברים שילמו על חבילה כלשהי – הם לא יזכו להחזר כספי כזה או אחר.

5. אין להעביר את פרטי הקשר של המארחים וספקי השירותים של
HIT למטיילים אחרים, לא באופן פרטי ועל אחת כמה וכמה שלא בפורום אלקטרוני כזה או אחר של הרשתות החברתיות השונות (פייסבוק, טוויטר, וואטסאפ ועוד) ללא אישור בכתב מ HIT international. לא רק שזו הפרה גסה של זכויות היוצרים שלנו, חמור בהרבה – זו הפרה בוטה של הפרטיות של מארחי הרשת.

6. ברגע שמישהו קנה חבילת אירוח במדינה מסוימת, רשת HIT international אינה מחויבת להחזר כספי כזה או אחר במידה וחבר המועדון שינה את דעתו, לא מעוניין להשתמש בשירותי הרשת שלנו – תהיה הסיבה לכך אשר תהיה. אנחנו נהיה מוכנים לשקול החזר כספי כזה או אחר (תלוי כמובן בסיטואציה הספציפית, אם נשתכנע שהבעיה היא בשירות אותו אנחנו מספקים) אבל שומרים על הזכות לסרב לכך, אם הבעיה אינה תלויה בנו.

כתב ויתור - disclaimer

אנחנו מנסים לתת לכם אצלנו באתר את האינפורמציה הרלוונטית והעדכנית ביותר על כל מארח ו/או ספק שירותים שעובדים איתנו. בכל מקרה, האינפורמציה המופיעה בפרופיל האירוח של המארחים או בפרופיל העסקי של ספקי השירותים היא באחריותם של המארחים וספקי השירותים השונים. ע"מ למנוע אי-נעימויות כאלו או אחרות, אנא קראו את כל האינפורמציה שמופיעה אצלנו לפני שאתם פונים אל המארחים ו/או ספקי השירות השונים. בנוסף, במשך הזמן דברים משתנים (למשל מארחים שכבר לא יכולים לארח יותר או חברה שנמכרה וההנחה שהיא מציעה אצלנו באתר כבר לא בתוקף ועוד). רשת HIT international אינה יכולה לקחת אחריות על דברים שנאמרים ע"י מארחים ו/או ספקי שירותים שעובדים איתנו. אם אתם נתקלים באינפורמציה שמופיעה באתר שלנו שכבר איננה רלוונטית – אנא הודיעו לנו ע"מ שנוכל לעדכן את הדברים אצלנו במערכת. תודה!  

ועוד בקשה אחרונה מאיתנו: בכל מקום אליו אתם מגיעים, עשו לכם למטרה להיות השגרירים הטובים ביותר של מדינת ישראל. התנהגו בכבוד ובנימוס למקומיים ובעיקר למארחים שלכם, שפותחים בפניכם את ליבם ואת ביתם, ללא כל כוונת רווח. אנא קראו את הקישור "איך להתנהג עם המארחים".

שיהיה לכם טיול מהנה ומלא חוויות והעיקר – שתחזרו הביתה בשלום!